Utilizăm cookies pentru a optimiza site-ul nostru, experienţa dvs de navigare si a ne integra cu reţele de socializare. Prin clic pe butonul "ACCEPT" sau prin continuarea navigarii pe acest site accepţi utilizarea fisierelor cookies. Îţi poţi insa schimba aceasta alegere oricand.

Tel: (+4)0742.492.142 1Click to Call !

Returnarea banilor/schimbarea produselor

Clientul poate cere returnarea banilor sau retrimiterea unui alt produs care sa il inlocuiasca pe cel cu probleme in urmatoarele cazuri:
- produsele au avut de suferit de pe urma transportului (continutul a curs si/sau cutia/sticla in care este ambalat produsul a fost sparta sau desfacuta);
- produsele primite nu sunt aceleasi cu cele care au fost comandate pe site;
- termenul de garantie inscriptionat pe produs nu depaseste (ca timp) durata tratamentului efectuat cu produsul respectiv (maxim o luna calendaristica).
- conform cu OUG Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta, puteti cere returnarea banilor fara penalitati si fara invocarea unui motiv in timp de 14 zile de la primirea coletului. In acest caz produsul trebuie sa fie in stare perfecta, nedesfacut, cu toate etichetele intacte, putand fi vandut in continuare ca nou. In sarcina cumparatorului cad insa toate costurile de transport (dus-intors).

Conform cu OUG Nr. 34/2014 consumatorul are dreptul  de a se retrage din contractul la distanta (= comanda online sau comanda telefonica), fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

Se recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit)

Reguli:

  • Despagubirile cerute nu pot fi mai mari decat valoarea produselor.
  • Firma va cere returnarea produsului/produselor cu probleme/refuzate inainte de trimiterea despagubirilor. Acest lucru este necesar pentru verificarea de catre noi a starii produsului/produselor pe care doriti sa le returnati
  • Cererea de returnare a produselor sau a banilor se poate face doar in termen de 14 zie de la primirea coletului de catre dvs.
  • Returul banilor de la noi catre dvs se va face in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea de catre firma a coletului retur trimis de dvs, prin mandat postal sau direct in contul dvs bancar.

Acest site este detinut si administrat de catre Deostar Logistics Team SRL
Tel: 0742.492.142
CUI: 39017369 | Nr de Ordine la Registrul Comertului: J23/3133/2023
Sediu social si Punct de lucru: str Orhideei nr 180A, loc. Clinceni, jud. Ilfov - vezi harta si programul aici.

Suntem neplatitori de TVA, adica preturile afisate pe site sunt preturi finale, insa ele nu includ taxele de transport.
Acestea sunt de 20 RON oriunde in tara. La comenzi peste 400 RON transportul este GRATUIT.


Deostar Logistics Team SRL este distribuitor independent Neolife (fost GNLD), cu IDN 619655
Informatiile expuse in acest site nu inlocuiesc sfatul medicului sau farmacistului.
Suplimentele alimentare prezentate in acest site nu intentioneaza sa diagnosticheze, sa trateze, sa vindece sau sa previna nici un tip de boala.
Site-ul oficial Neolife este www.neolife.com
ANPC

Livram produse in toate judetele, orasele si localitatile din Romania : Alba, Arad, Arges, Bacau, Bihor, Bistrita-Nasaud, Botosani,Brasov, Braila, Bucuresti,
Buzau, Calarasi, Caras-Severin, Cluj, Constanta, Covasna, Dambovita,Dolj, Galati, Giurgiu, Gorj, Harghita, Hunedoara, Ialomita, Iasi, Ilfov, Maramures, Mehedinti,
 Mures, Neamt, Olt, Prahova, Satu Mare, Salaj, Sibiu, Suceava,Teleorman, Timis, Tulcea, Vaslui, Valcea, Vrancea

Deosolar.com