Nici un produs
Suifan Chinese Brush (acum denumit Seifen Chinese Brush, din motive de...
ProV Plus (cutie cu 4 pastile) este un supliment alimentar natural ce...
Suplimentul alimentar pentru barbati Herbal V (acesta este produsul...
Cum comand?
Comenzile se pot face prin online (direct pe site), la telefoanele 0742.492.142 sau 0736.879.456 (apelabile intre orele 08:00 - 22:00, in fiecare zi a saptamanii, inclusiv sambata si duminica) sau la adresa de email comenzi ( [ at ] ) deostar.ro
3 pasi simpli pentru a comanda produse online
1. Online (direct pe site) - Foloseste motorul de cautare din partea stanga a site-ului si poti gasi produsele dorite dupa nume. Comandati produsele pe care le doriti.
2. Telefonic. Suna-ne ! La 0742.492.142 sau 0736.879.456, oricand intre orele 8-22, inclusiv sambata si duminica . Sau da un email la comenzi ( [ at ] ) deostar.ro .
3. Ridicarea produselor
Prin curier rapid produsele comandate ajung in 24-48 ore la dumneavoastra, direct acasa, la locul de munca, la o alta locatie dorita de dvs, la sediul firmei de curierat etc.
Cum se face livrarea?
Produsele le puteti primi direct la domiciliu, direct de la curierul rapid Fan Curier / GLS / reprezentantul Serviciului de livrare
( Nota: pentru comenzile din Bucuresti, livrarea se face la adresa indicata de client, cu doar 15 RON cost de livrare).
----------------------------------------------------
Cum platesc?
Plata se va face :
1) la agentul CURIERULUI RAPID URGENT CURIER / CARGUS/ FAN CURIER / GLS ROMANIA, in momentul inmanarii produsului, folosind cash sau card de credit / debit.
2) prin online banking (dupa efectuarea comenzii veti primi prin sms si email informatii despre datele noastre de cont bancar, pentru a putea efectua plata). Pachetul va fi mai apoi expediat de catre noi, iar tot ce trebuie sa faceti dvs este sa fiti la adresa de livrare in momentul incare vine la dvs agentul firmei de curierat. Semnati de primire si gata.
-------------------------------------------------------
Calcul suma de plata
Suma pe care dvs o veti plati la ridicarea produsului este calculata dupa cum urmeaza: pretul produsului, la care se adauga taxele de transport (in valoare de 15 RON, TVA inclus - pentru livrarea in Bucuresti). Pentru restul tarii, taxele de transport sunt de 20 RON (TVA inclus) pentru un pachet, indiferent de greutate sau de destinatie. PS: livram in orice localitate din Romania..
---------------------------------------------------------
Returnarea banilor/schimbarea produselor
Clientul poate cere returnarea banilor sau retrimiterea unui alt produs care sa il inlocuiasca pe cel cu probleme in urmatoarele cazuri:
- produsele au avut de suferit de pe urma transportului (continutul a curs si/sau cutia/sticla in care este ambalat produsul a fost sparta sau desfacuta);
- produsele primite nu sunt aceleasi cu cele care au fost comandate pe site;
- termenul de garantie inscriptionat pe produs nu depaseste (ca timp) durata tratamentului efectuat cu produsul respectiv (maxim o luna calendaristica).
- conform cu OG 130/2000 puteti cere returnarea banilor fara penalitati si fara invocarea unui motiv in timp de 14 zile lucratoare de la primirea coletului. In acest caz produsul trebuie sa fie in stare perfecta, nedesfacut, cu toate etichetele intacte, putand fi vandut in continuare ca nou. In sarcina cumparatorului cad insa toate costurile de transport (dus-intors).
Despagubirile nu pot fi mai mari decat valoarea produselor. Firma va cere returnarea produsului cu probleme inainte de trimiterea despagubirilor. Cererea de returnare a produselor di de primire a contravalorii lor se poate face doar in termen de 14 zile lucratoare de la primirea coletului de catre dvs. Returul banilor de la noi catre dvs se va face in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea de catre firma a coletului retur trimis de dvs, folosind trimiterea banilor prin mandat postal sau direct in contul dvs bancar.
Costul cu transportul marfii de la dvs catre noi cade exclusiv in sarcina dvs, adica a clientului. De asemeni, se va returna clientului doar suma reprezentand contravaloarea marfii, nu si costul transportului de la noi la client.
Exceptie de la aceasta regula sunt doar cazurile in care dintr-o greseala a companiei noastre s-au trimis clientului produse pe care acesta nu le comandase. In acest caz compania noastra va suporta integral costul de retur a marfii trimise gresit, precum si de livrare ulterioara a produselor corecte.
Nelamuriri
In cazul in care aveti nelamuriri in privinta unor probleme de sanatate sau de orice alt tip va recomandam sa trimiteti un email la office ( [ at ] ) deostar.ro